Sākas agresīva cīņa par PR tirgus pārdali
Publicēts 1. novembrī, 2010.
Šinī trakajā laikā, kad naudas nav nevienam, jo īpaši bēdīgi jūtas tie uzņēmumi, kas darbojas informācijas, mārketinga, reklāmas, PR u.c. pakalpojumu tirgū un kam ir vismaz vairāki desmiti darbinieku. Mazai dažu cilvēku aģentūrai ir vienkāršāk, tāda ir visādā ziņā elastīgāka.

Bet tagad PR biznesam ir uznācis liels un vērā ņemams drauds: LETA! Kas draud atņemt PR konsultantiem viņu biznesa stabilāko daļu. Lūk, ko LETA ieviesusi:
 

PR SERVISS

LETA PR serviss piedāvā uzņēmumu un organizāciju mārketinga un komunikāciju speciālistiem plašu pakalpojumu klāstu publicitātes veicināšanai – sākot no preses relīzes sagatavošanas līdz pat publicitātes analīzei, kas dod iespēju Jūsu uzņēmuma informāciju izplatīt ātri, precīzi, gūt maksimāli plašu publicitāti un laikus novērtēt tās efektivitāti.

Izmantojot plašo teksta, foto un video pakalpojumu klāstu, mēs piemeklēsim individuālu risinājumu katra klienta komunikācijas aktivitātēm.

Mūsu servisu izmanto uzņēmēji un organizācijas, lai izplatītu savu informāciju medijiem un sabiedrībai.

Mēs piedāvājam:
 preses relīžu izsūtīšanas servisu "PR pasts";
 preses relīžu sagatavošanu;
 preses relīžu monitoringu un efektivitātes analīzi;
 prezentācijas materiālu sagatavošanu un pakalpojumus.

Izskatās, ka LETA, nevarēdama vairs nopelnīt ar saviem tradicionālajiem produktiem, ir metusi kaunu (lasi — mediju neatkarības principu) pie malas un domā uzlabot savu naudas plūsmu, atņemot darbiņu PR sektoram. Tātad cīņā par agresīvu PR tirgus pārdali ir iespiedies jauns spēlētājs — LETA, kam droši vien sekos arī citi tīkotāji (līdzīgi kā Diena runā par iešanu TV biznesā, veidojot Diena.tv). Skaidrs, ka būs smagi.


Komentāri (2)
Andrejs: Tas labi, ka jauns konkurents ;) uzvarees labākais :)
02/11/2010 09:45
katze: Šis raksts ir pēdējā laika lielākais bulšits, kas šeit redzēts!
04/11/2010 20:26
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: