Kas taisa Šleseram kampaņu: Ēriks vai Jurģis? :)
Publicēts 30. maijā, 2009.
Kopš Šlesers nomainīja Niklasa pakalpojumus pret Stendzenieka palīdzību (un Niklass sāka piestaigāt pie Stepanova), Šlesers ir kļuvis par unikālu parādību. Bet no kurienes Stendzenieka idejas? Ja tā paskatāmies, viss ir interesanti. Stendzenieka kampaņa pamatvilcienos kopē Liepnieka kampaņu Tautas partijas sākumposmā.

Liepnieks taisīja masīvu kustību, kas centās uztvert neapmierinātību ar deviņdesmito beigu politikāņiem, piedāvājot vietā saimniecisku un ekonomiski pamatotu rīcību — un Stendzenieks principā tagad atkārto to pašu. TP savos pirmsākumos paziņoja, ka principā viņiem pārējie politiķi ir pie vienas vietas, tāpat viņi pēc vēlēšanām diriģēs parādi — un to pašu tagad saka LPP/LC. Liepnieks taisīja lielu «Tautas sapulci» — un tagad Šlesers ņēmās pa Arēnu Rīga līdzvērtīgā sapulcē. Tautas partija savos pirmsākumos okupēja visus medijus, piespiežot runāt par viņiem pat tos, kam politika pie vienas vietas — un tagad Stendzenieks to pašu izplānojis ar Buldozeru. Kas vēl? Ak jā, Liepniekam bija «Es mīlu šo valsti!», ko LPP/LC kampaņa vēl nav paspējusi kaut kā pārspēlēt pa savam.

Vārdu sakot, mums te ir svaiga divpadsmitcollīgā plate uzlikta, kurā ir kaverversijas. Līdzīgi kā Limp Bizkit spēlē pāris vecas The Who dziesmas (My Generation, Behind Blue Eyes) tā, kā pazīt lāga nevar, tā arī mēs te redzam Stendzenieka remiksus Liepnieka vecajiem gabaliem. Cik augstu uzkāps DJ Stendzenieka remikss un vai šīsnedēļas topā tas pārspēs Liepnieka paša jauno hitu? To redzēsim 7. jūnijā, kad iznāks jaunā poptabula! ;) 

Komentāri (5)
Ilārija kungs: The Who "My Generation" un Limp Bizkit "My Generation" ir divas dažādas dziesmas. ;)
30/05/2009 22:48
Arturs Mednis: Vakar par šo diskutējām, un radās tomēr cits viedoklis - dažas no veiksmīgākajām pasaules politiskajām (un ne tikai) kampaņām (to apraksti, metodes, kanāli, rīki, utt) ir publiski pieejamas (internetā, kā case study, par tiem ir sniegtas prezentācijas, utt). Nav nekādu problēmu tās visas izanalizēt, skatīties, kas no tā iz izmantojams Latvijā, ko un kur būtu jāadoptē, jāpielāgo...

Dažbrīd rodas iespaids ka tas arī tā tiek darīts (atsauce uz Ala Gora kampaņu, Obamas kampaņu, u.c.), vai arī tā ir tikai sakritība. Taču skaidrs, ka arī to (sameklēt, izlasīt, saprast un ieviest pie mums) ir jāmāk veiksmīgi izdarīt. Attiecīgi, mēs nerunājam par kaverversijām, bet par veiksmīgām adoptācijām.
31/05/2009 20:16
Dakteris: Yeah! - "......par veiksmīgām adoptācijām."
01/06/2009 06:12
cirks: muļķīgi, virspusēji spriedelējumi - tas ko tu uzskaitīji otrajā rindkopā ir katras normālas (pilnvērtīgas) politiskas kampaņas bāze. tāpat kā 1+2+3=6. tev ir šaurs un ļoti tuvs skatījums. kapēc lai stendzenieks kautko kopētu no kopētiem pašmaju dīķa kurkuļiem. kapēc nekopēt adaptēt uzreiz no pasaules līmeņa, vaiņš varētu būt tik stulbs?. cik zinu stendz ir ticies ar radošajiem kas ir taisījuši pasaules līmeņa kampaņas (ja nekļūdos AlGoram) - tā kā viņam ir bijis no kā padomu smalties. un je ne tur, tad par to ir uzrakstītas grāmatas. ne stendznieks, ne liepnieks nav izdomājuši šo divriteni.

tapēc, Imant, šos seklos jautājumus tev ieteiktu paturēt pie sevīm.
01/06/2009 10:57
IT: bla blaa, intresants raksts !
23/12/2009 16:08
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: