IT un mārketinga saziņa: optimizācijas vietā — čakarizācija…
Publicēts 8. februārī, 2010.
IT mums sola pasauli, kurā mazāks čakars nekā analogajā pasaulē kādreiz bija — tiek automatizētas garlaicīgas procedūras, kas saistītas ar datu apstrādi tādā vai citādā veidā. Bet šī automatizācija un vienkāršošana ir gājusi pavisam citā virzienā mārketinga un komunikācijas pasaulē!

 

Senos laikos mēs tiešā sarunā pārliecinājām pircēju nopirkt mūsu preci — tiešā komunikācijā uz tirgus, mazpilsētas veikaliņā, no klejojoša žīda — pauninieka…

Vēl pārskatāmā vēsturē, ko mēs visi paguvām piedzivot, mēs ielikām reklāmu presē, radio vai TV, kas vedināja pircēju iegādāties mūsu produktu.

Ap pēdējo gadsimtu miju mēs likām reklāmu iepriekšminētajos medijos un arī internetā, lai pircēju ievilinātu mūsu mājaslapā, kas viņu pārliecināja nopirkt mūsu produktu.

Pirms pāris gadiem mēs sākām rakstīt blogus, lai pastiprinātu uzmanību mūsu reklāmai, kas ievilināja patērētājus mājaslapā, kurā rosina iegādāties produktu.

Tagad mēs čivinām tvitterī, lai sekotāji aizietu uz mūsu blogu, kas viņus rosinātu ieiet mājaslapā, kuras uzdevums ir pārliecināt pirkt mūsu produktu.

Gustavo: «Drēbes, kas nedeg, bet kūst. Piens, kas nerūgst, bet pūst. Augļi, kas pat nežūst. Interesanti, kas pēc gadiem 10 vēl būs?»


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: