FAN-TAS-TIS-KI! Kārtējais PR sviests!
Publicēts 2. martā, 2009.
Politiķi ir sagājuši sviestā, un viņu preses sekretāri arī. Jaunākais PR sviests padevies Pilsoniskās Savienības preses sekretārei, iesaistoties cīņā par Kristovski satiksmes ministra krēslā. Kā visiem zināms, satiksmes ministra amats jaunajā valdībā ir visiekārojamākais, jo Šlesers savas ministrēšanas laikā Dzelzceļu ir uztaisījis par vispelnošāko valsts uzņēmumu, izplēsis ES naudu pasažieru vilcienu modernizācijai, attīstījis lidostu un airBaltic, un tā tālāk. Katrs, kas tagad sāks vadīt ministriju, pļaus Šlesera iekoptās druvas. Plus vēl tas, ka krīze tranzītu patlaban īpaši neskar.

Kristovskis, aiz kura rēgojas blēža Berķa un Kuģniecības 70 miljonu izsūcēja Stepanova ēnas, ir jūtami pārsteigts — neviens viņu negrib redzēt satiksmes ministra krēslā. Pie kam savu mūžu Kristovskis nav strādājis nevienā īstā darbā, kurā jāmāk vadīt bizness un jāprot pārdot — viņš bijis deputāts, aizsardzības ministrs, inženieris… Taču līdz tam oponenti vēl nav savā kritikā tikuši, jo ne jau Kristovska nespēja konkurēt reālās tirgus attiecībās ir tas, kas liek vīpsnāt par šī politikāņa tieksmi ieņemt satiksmes ministra amatu, bet gan Berķa un Stepanova smaka.

Tad nu pie šādiem apstākļiem Pilsoniskā Savienība izplata relīzi, kurā kā Kristovska POZITĪVĀKAIS faktors tranzīta nozares pārraudzīšanā ir tas, ka Kristovskim… nav pilnīgi nekāda pieredze tranzīta nozarē!!!

«Jāatgādina, ka Ģ. V. Kristovskis pats nekad nav strādājis ar tranzītbiznesu saistītos uzņēmumos. Darba gaitas viņš uzsācis 1984. gadā Starpkolhozu ražošanas un apgādes uzņēmuma Ventspils nodaļā vecākā inženiera konstruktora amatā, kurā strādājis līdz 1989. gadam.» Tā rakstīts partijas relīzē. http://zinas.bns.lv/news.php?cid=15&id=733224

Politiķi, juristi un PR speciālisti. Kur jūsu nav, tur ir labi, tur notiek kaut kāda attīstība! Kur jūs esat, tur ir labi tikai jums un nevienam citam. Kas šim secinājumam nepiekrīt, lai oponē! :) 

Komentāri (1)
?!: Nepūt pīlītes - Šlesers attīstījis ... LDz ir visnedraudzīgākais pārvietošanās veids, jaunie vagoni neērti, vecie reizēm izkonkurē, braucot tevi vai nu cepina vai saldē nost. Iekāpšana vagonos komentārus neprasa. Lidosta attīstās pateicoties valsts dotācijām, ja reiz būtu tik skaisti, tādas nemaz nevajadzētu. Un vēl, atlaidītes, kas var draudēt ar sodiem no ES. AirBaltic jau ir iesaistīts vienā tiesvedībā, kas zin, kas vēl nāks klajā. Un "krīze tranzītu patlaban īpaši neskar" - afigekj, cilvēk, no kuras planētas nokriti? Būtu labāk sēdējis savā kantorītī un paklusējis (varbūt Šlesera pietuvinātā strādā, kā nekā viņam puiši jau nu dikti patīk).
03/03/2009 16:49
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: