BREX — izmisuma garša
Publicēts 11. augustā, 2008.
Diezin vai kāds šaubās, ka Brex kampaņa ar vareno sloganu ir kaut kas tāds, ko mēs jau likāmies pārslimojuši ap 1993. gadu, un kam nevajadzēja parādīties. Bet interesanti, ka līdzīga zemteksta murgu uz savām kastēm un paciņām sākuši drukāt vēl vieni tiešie konkurenti — laikam Estrella, vai.

Kāds tam ir zemteksts? Es kā tipisks mazais akcionārs acīmredzot nepirktu nevienu Brex vai Estrella ražotājuzņēmumu akciju, jo redzu, ka cauri reklāmai spīd sen neredzēts izmisums: «Mēs esam tādā panikā par tirgus kritumu, ka cenšamies patērētājam iestumt jebkādus sviestus, jo labi zinām, ka mūsu produkts ir tipisks «labklājības produkts», kas tautai vajadzīgs apmēram tikpat daudz kā zivei kājas — zinām, ka tēriņu samazināšanās liks patērētājiem kā vienu no pirmajiem atmest tieši mūsu produktu!»

Rubīns un Stendzenieks sprieda: krīzes apstākļos reklāmām jākļūst gudrākām, un mārketingam vispār — efektīvākam. Uzņēmēju pašu labā es ceru, ka citi Brexši vairs neparādīsies… Bet Brexšu kampaņa ļoti redzami eksponēja uzņēmēju bailes un frustrāciju, nevis produkta labās īpašības ;)

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: