Bēdu ieleja reklāmā un medijos tikai padziļinās
Publicēts 3. augustā, 2010.
Savādāk nevar nosaukt šodien publiskotos reklāmas nozares pusgada rezultātus.

Lūk, cipari:

Šā gada pirmajos mēnešos mediju reklāmas tirgus apjoms bija 23,6 miljoni latu, kas ir par aptuveni piektdaļu jeb 18% mazāk nekā pērn pirmajā pusgadā, šodien preses konferencē žurnālistus informēja Latvijas Reklāmas asociācijas pārstāvji.
 

Televīzijas reklāmas tirgus palicis nemainīgs, vismazākais kritums ir interneta reklāmas tirgum — 5%, tam ar 7% samazinājumu seko kino. Lielāko kritumu piedzīvojis vides reklāmas tirgus — 38%, avīzes — 36%, žurnāli — 35% un radio — 30%.

Gada pirmajā pusē avīzes piesaistījušas reklāmas 2,58 miljonu latu apjomā, žurnāli — 2,195 miljonu latu apjomā, TV — 11,45 miljonu latu, radio — 2,39 miljonu latu, vides reklāma — 1,998 miljonu latu, internets — 2,79 miljonu latu, bet kino — 180 000 latu apjomā.

Tātad krīzes bēdu ieleja, kas rūpniecībā (piemēram) jau ir pārvarēta, reklāmas un līdz ar to mediju tirgū tikai turpina padziļināties. Jūtu līdzi, jo padarīt te neko laikam nevar. Vismaz ne makroekonomiskā līmenī. :(


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: