ĀM pēc trīs gadu darba secina, ka atsevišķa zīmolvedības programma Latvijai nav nepieciešama
Publicēts 22. janvārī, 2010.
Šitāds bija virsraksts LETĀ. (Zemāk visa ziņa.) Pirmajā brīdī gribas jautāt: «WTF?!», pēc tam piezīmēt — «nav tik traki, kā izrādās», bet patiesībā šeit ir stāsts par to, ka ne pārāk veiksmīgi izvēlēts virsraksts nav atainojis pareizi ziņas būtību.

Būtība ir tāda, ka ne jau nu mums valsts brendings nebūtu vajadzīgs, bet gan tāds, ka nav nepieciešams vēl viens papīrelis, kurā tas būtu definēts. Tā kā šoreiz ir OK! :)


Publicēta: 18:04 22.01.2010.
— Visa ziņa:

Pirms trīs gadiem Latvijas Institūta (LI) sāktais darbs pie valsts zīmolvedības programmas izstrādes tomēr varētu nenest augļus, jo Ārlietu ministrija (ĀM) secinājusi, ka Latvijai nav nepieciešams šāds atsevišķs dokuments.

Ministru kabinets nākamnedēļ, 26.janvārī, lems par divu iepriekš ĀM dotu uzdevumu atzīšanu par aktualitāti zaudējušiem. Viens no tiem bija 2006.gadā dots uzdevums līdz 2008.gada 1.martam iesniegt Ministru kabinetā Latvijas valsts zīmolvedības programmu.

Kā ziņots, darbs pie valsts zīmolvedības programmas tika uzsākts 2007.gadā LI paspārnē. Darba gaitā tika rīkoti visdažādākie pasākumi, piemēram, britu uzņēmums "Earthspeak" un zīmolvedības eksperts Saimons Anholts veidoja Latvijas zīmolvedības stratēģiju, tika rīkoti semināri, fokusa grupas, diskusijas un iedzīvotāju aptaujas.

2007.gadā LI, strādājot pie Latvijas zīmolvedības stratēģijas, bija atvēlēti 150 000 latu, liecina aģentūras LETA arhīvs.

Taču tagad ĀM skaidro: tā kā ministrijas un LI darbība Latvijas tēla un ārējās komunikācijas jautājumos ir savstarpēji papildinoša, "atsevišķs dokuments - Latvijas valsts zīmolvedības programma - nav nepieciešams".

— Ziņas beigas —


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: