Aldari! Nu WTF?!
Publicēts 22. maijā, 2010.
Lāčplēsis, alus ražotājs, izmantojis priekšvēlēšanu gadu un uztaisījis pats savas — «Alus vēlēšanas». Kampaņai nav ne vainas: izgudrojam divas jaunas alus šķirnes, un nu tad lai cilvēki ar saviem maciņiem «balso», kuram jaunajam alum būs iekarot tautas atzinību! Vismaz kaut kas atsvaidzinošs, pie kam rada ilūziju, ka patērētājs arī kaut ko nosaka.

Bet ko gan lai saka par Aldari, ko? Ieraudzījis Lāčplēša «Alus vēlēšanas», Aldaris ņem un uztaisa… «Alus dueli»! Ar tieši to pašu principu: ir divas šķirnes, no kurām beigās palikšot tikai viena. Tauta balso.

Nu kas tas ir, johaidī! Tiešām neko citu nevar izdomāt kā klonēt svešu kampaņu? Iedomājieties — tiek izveidota vēl viena vēlēšanu apvienība un nosaukta nevis par LPP/LC, bet gan par LC/LPP! Vai arī tiek uztaisīts vēl kāds veikals, tikai nevis Elkor, bet Elcor. Un tamlīdzīgi.

Starp citu, ja mans viedoklis par Aldara kampaņu ir galīgi nelabvēlīgs, tad par alu tieši otrādi. Es nezinu, kas uzvarēs Lāčplēša «alus vēlēšanās» (Kastaņu vai Medalus), bet ir skaidrs, ka abi nestāv līdzās Aldara Senajam un Dūmaku. Tā kā Aldarim tiešām padodas savs pamatbizness — alus taisīšana, bet kampaņu taisīšana diemžēl ne.


Komentāri (2)
Zandis: Tas ir tas pats, kas Tv3 uztaisa dejo ar zvaigzni un uzreiz lnt parādās superšovs okartes akadēmija.
Vai arī tv3 uztaisa ugunsgrēku un lnt parādās "mīli mani mūžam".
Laikam tāpēc, lai auditoriju nepakāstu.
24/05/2010 08:57
gerda: God. autor!
1. Alus dueļa formu Latvijā pirmie pirms neilga laika uzsāka Valmiermuiža, nevis Lācplēsis, tikai krietni klusāk.
2. Šāda tipa akcijas pasaulē jau gadiem ilgi nav nekas jauns/sensacionāls, tikai pie mums šogad visi pamodušies.
3. Lai uztaisītu šādu akciju, jaunas alus šķirnes, paredzētu līdzekļus, izplānotu kampaņu, nepietiek ar pāris nedēļām. Ja esat mārketinga eksperts, pamēģiniet izdomāt, cik laika tas viss prasītu, jo ir redzams, ka tas nav uz "ķep-ļep", bet kārtīgi plānots.
27/05/2010 13:42
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: